divendres, 31 de desembre del 2010

Brindo pel nou any i per tots vosaltres!

Avui deixem el 2010 i agafem el 2011. Queden poques hores. Abans de res toca fer balanç; majoritàriament ha estat positiu. No ha estat un any fàcil però amb tenacitat he sortit endavant i el que he aconseguit no és poc. Estic satisfeta. He hagut de suar i patir molt. Quantes llàgrimes han caigut dels meus ulls...

Òbviament no tot es bo, deixo coses enrere que m'han servit per ser més forta i per aprendre a navegar per la vida. Deixo gent enrere que sempre recordaré. Que dia a dia els dedico els meus pensaments i els meus millors desitjos i que guardo amb els meus millors records. I a d'altres que em nego a deixar enrere perquè els vull al meu costat.
A tu Carla, que deus ser amb les estrelles i els àngels; no t'oblido!

S'obren noves etapes i comencen nous reptes que demanen que se'n tanquin d'atres; evoluciono i segueixo endavant.
Es per aquest motiu que diposito moltes esperances per aquest 2011, simplement que sigui igual o millor que el passat. Tot just ara començo a volar, a fer allò per al qual he dedicat tants anys de la meva vida; començo a recollir fruits. Ja soc periodista. Poc a poc tot es posa al seu lloc. Tinc moltes expectatives, ha arribat el meu moment.

Una vista enrere sense oblidar els que m'envolten i que son fonamentals en el meu dia a dia, fonamentals per ser qui soc: la mare, el pare, una crack que tinc per germana perquè  aguantar-me no deu ser fàcil.  A la família en general, avis, tiets, cosins... i per suposat,  l'amor de la meva vida, la meva meitat, el meu altre jo, el meu tot, aquella gran persona a qui vaig conèixer ja fa tant de temps i amb qui dia a dia anem sumant i escrivint la nostra història. T'estimo Roc!
A tots els meus amics i coneguts també brindo per vosaltres i per la vostra salut. Espero seguir al vostre costat un any més. Sou importants. Gràcies per tot lo viscut i el que encara ens queda. Falta molt per recórrer.

Les coses van sortint bé, però les vull més i millors! T'espero amb els braços ben oberts 2011. Tinc molts projectes i somnis que vull que siguin realitat.

Feliç nit de cap d'any a tothom! Que sigueu molt feliços i que tots els vostres somnis es facin realitat!
Brindo per vosaltres!

Salut!
;)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada